• slide01
  • slide01

Ceníky


  • Ceník služeb za vedení a zpracování daňové evidence

    Sazba za zpracování účetnictví se skládá z následujících položek:

    a) Měsíční paušální sazba - zahrnuje ekonomické a účetní poradenství v rozsahu 2 hodiny měsíčně, kontrolu dokladů před zaúčtováním, kontrolu daňových dokladů po formální stránce, vedení peněžního deníku, knihy pohledávek a závazků, evidenci dlouhodobého majetku a drobného majetku, účetní závěrku na konci roku včetně daňového přiznání a výkazů sociálního a zdravotního pojištění, hlídání splatnosti různých daní, povinného pojistného, dodržení termínů splatnosti pro podání daňových přiznání. Doklady musí být předány schválené po věcné stránce majitelem firmy (podpis, razítko, apod.). 500,- Kč
    b) Sazba za zpracovaný zápis - u plátců i neplátců dph za položku zaúčtovanou v peněžním deníku (položkou se rozumí jeden řádek v peněžním deníku - jeden řádek je zaúčtování úhrady v hotovosti nebo bankou) 23,- Kč
    c) Sazba za evidenci dph měsíčně - zpracování záznamní povinnosti k dph podle zákona o dph a zpracování přiznání k dph (měsíčně nebo čtvrtletně) 800,- Kč
    d) Sazba za zpracování mezd za zaměstnance - zpracování měsíční mzdy z podkladů klienta a s tím související vypracování přehledů při správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny, vedení mzdových a evidenčních listů, ročního vyúčtování daně ze závislé činnosti, výpočet zákonného pojištění 200,- Kč

    Ostatní práce

    Přiznání k silniční dani za první vozidlo 400,- Kč
    Za každé další vozidlo 100,- Kč
    Přiznání k dani z nemovitostí, k dani dědické, dani darovací a převodu z nemovitostí - jednoduché přiznání (např. 1 pozemek a 1 nemovitost) 500 - 1000,- Kč
    Zastupování na základě plné moci na finančním úřadu za hod. 500,- Kč
    Zastupování na základě plné moci při kontrolách ossz a vzp mimo cestovních výdajů za hod 300,- Kč
    Zpracování pracovních smluv, dohody o provedení práce, vyúčtování pracovních cest za hod. 200,- Kč
    Zpracování statistických výkazů za hod. 400,- Kč
  • Ceník služeb za vedení a zpracování podvojného účetnictví

    Sazba za zpracování účetnictví se skládá z následujících položek:

    a) Měsíční paušální sazba - zahrnuje ekonomické a účetní poradenství v rozsahu 2 hodiny měsíčně, kontrolu dokladů před zaúčtováním, kontrolu daňových dokladů po formální stránce, vedení peněžního deníku, knihy pohledávek a závazků, evidenci dlouhodobého majetku a drobného majetku, účetní závěrku na konci roku včetně daňového přiznání a výkazů sociálního a zdravotního pojištění, hlídání splatnosti různých daní, povinného pojistného, dodržení termínů splatnosti pro podání daňových přiznání. Doklady musí být předány schválené po věcné stránce majitelem firmy (podpis, razítko, apod.). 1500,- Kč
    b) Sazba za zpracovaný zápis - u plátců i neplátců dph za položku zaúčtovanou v peněžním deníku (položkou se rozumí jeden řádek v peněžním deníku - jeden řádek je zaúčtování úhrady v hotovosti nebo bankou) 16,- Kč
    c) Sazba za evidenci dph měsíčně - zpracování záznamní povinnosti k dph podle zákona o dph a zpracování přiznání k dph (měsíčně nebo čtvrtletně) 1000,- Kč
    d) Sazba za zpracování mezd za zaměstnance - zpracování měsíční mzdy z podkladů klienta a s tím související vypracování přehledů při správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny, vedení mzdových a evidenčních listů, ročního vyúčtování daně ze závislé činnosti, výpočet zákonného pojištění 200,- Kč

    Ostatní práce

    Přiznání k silniční dani za první vozidlo 400,- Kč
    Za každé další vozidlo 100,- Kč
    Přiznání k dani z nemovitostí, k dani dědické, dani darovací a převodu z nemovitostí - jednoduché přiznání (např. 1 pozemek a 1 nemovitost) 500 - 1000,- Kč
    Zastupování na základě plné moci na finančním úřadu za hod. 500,- Kč
    Zastupování na základě plné moci při kontrolách ossz a vzp mimo cestovních výdajů za hod 300,- Kč
    Zpracování pracovních smluv, dohody o provedení práce, vyúčtování pracovních cest za hod. 200,- Kč
    Zpracování statistických výkazů za hod. 400,- Kč
  • Ceník služeb za jednorázové zpracování jednoduchého účetnictví

    Sazba za zpracování účetnictví se skládá z následujících položek:

    a) Jednorázová paušální sazba - zahrnuje ekonomické a účetní poradenství v rozsahu 2 hodiny měsíčně, kontrolu dokladů před zaúčtováním, kontrolu daňových dokladů po formální stránce, vedení peněžního deníku, knihy pohledávek a závazků, evidenci dlouhodobého majetku a drobného majetku, účetní závěrku na konci roku včetně daňového přiznání a výkazů sociálního a zdravotního pojištění, hlídání splatnosti různých daní, povinného pojistného, dodržení termínů splatnosti pro podání daňových přiznání. Doklady musí být předány schválené po věcné stránce majitelem firmy (podpis, razítko, apod.). 6000,- Kč
    b) Sazba za zpracovaný zápis - u plátců i neplátců dph za položku zaúčtovanou v peněžním deníku (položkou se rozumí jeden řádek v peněžním deníku - jeden řádek je zaúčtování úhrady v hotovosti nebo bankou) 23,- Kč
    c) Sazba za evidenci dph měsíčně - zpracování záznamní povinnosti k dph podle zákona o dph a zpracování přiznání k dph (měsíčně nebo čtvrtletně) 800,- Kč
    d) Sazba za zpracování mezd za zaměstnance - zpracování měsíční mzdy z podkladů klienta a s tím související vypracování přehledů při správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny, vedení mzdových a evidenčních listů, ročního vyúčtování daně ze závislé činnosti, výpočet zákonného pojištění 200,- Kč

    Ostatní práce

    Přiznání k silniční dani za první vozidlo 400,- Kč
    Za každé další vozidlo 100,- Kč
    Přiznání k dani z nemovitostí, k dani dědické, dani darovací a převodu z nemovitostí - jednoduché přiznání (např. 1 pozemek a 1 nemovitost) 500 - 1000,- Kč
    Zastupování na základě plné moci na finančním úřadu za hod. 500,- Kč
    Zastupování na základě plné moci při kontrolách ossz a vzp mimo cestovních výdajů za hod 300,- Kč
    Zpracování pracovních smluv, dohody o provedení práce, vyúčtování pracovních cest za hod. 200,- Kč
    Zpracování statistických výkazů za hod. 400,- Kč
  • Ceník služeb za jednorázové zpracování podvojného účetnictví

    Sazba za zpracování účetnictví se skládá z následujících položek:

    a) Jednorázová paušální sazba - zahrnuje ekonomické a účetní poradenství v rozsahu 2 hodiny měsíčně, kontrolu dokladů před zaúčtováním, kontrolu daňových dokladů po formální stránce, vedení peněžního deníku, knihy pohledávek a závazků, evidenci dlouhodobého majetku a drobného majetku, účetní závěrku na konci roku včetně daňového přiznání a výkazů sociálního a zdravotního pojištění, hlídání splatnosti různých daní, povinného pojistného, dodržení termínů splatnosti pro podání daňových přiznání. Doklady musí být předány schválené po věcné stránce majitelem firmy (podpis, razítko, apod.). 15000,- Kč
    b) Sazba za zpracovaný zápis - u plátců i neplátců dph za položku zaúčtovanou v peněžním deníku (položkou se rozumí jeden řádek v peněžním deníku - jeden řádek je zaúčtování úhrady v hotovosti nebo bankou) 16,- Kč
    c) Sazba za evidenci dph měsíčně - zpracování záznamní povinnosti k dph podle zákona o dph a zpracování přiznání k dph (měsíčně nebo čtvrtletně) 1000,- Kč
    d) Sazba za zpracování mezd za zaměstnance - zpracování měsíční mzdy z podkladů klienta a s tím související vypracování přehledů při správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny, vedení mzdových a evidenčních listů, ročního vyúčtování daně ze závislé činnosti, výpočet zákonného pojištění 200,- Kč

    Ostatní práce

    Přiznání k silniční dani za první vozidlo 400,- Kč
    Za každé další vozidlo 100,- Kč
    Přiznání k dani z nemovitostí, k dani dědické, dani darovací a převodu z nemovitostí - jednoduché přiznání (např. 1 pozemek a 1 nemovitost) 500 - 1000,- Kč
    Zastupování na základě plné moci na finančním úřadu za hod. 500,- Kč
    Zastupování na základě plné moci při kontrolách ossz a vzp mimo cestovních výdajů za hod 300,- Kč
    Zpracování pracovních smluv, dohody o provedení práce, vyúčtování pracovních cest za hod. 200,- Kč
    Zpracování statistických výkazů za hod. 400,- Kč

 

logo

člen Komory auditorů ČR

logo

člen Komory daňových poradců ČR

Kancelář

Dolní 1571
768 61 Bystřice pod Hostýnem
Tel.: 573 378 414
Fax: 573 378 415
IČ: 64506533
E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Služby

•   Vedení daňové evidence
•   Účetnictví
•   Průběžné ekonomické a daňové poradenství
•   Ověřování účetních závěrek
•   Likvidace obchodních společností včetně vedení účetnictví

Pracovní doba

Po-Pá   9.00 - 16.00h
Osobní schůzky po dohodě

  Napište nám zde


Jméno:*
E-mail:*
Předmět:*
Telefon:
Zpráva:*
Opište kód: